Contact

Onze gegevens

058 Telefoon Reparaties
François HaverSchmidtwei 2
8914BC Leeuwarden
KvK: 72933275
Btw:NL002290825B95

058-7855398
Ma t/m za van 09:00 t/m 18:00

[email protected]
Stuur ons een e-mail

Klik hier voor Whatsapp
Begin een gesprek op Whatsapp

Openingstijden winkel
(Wij werken op afspraak!)
Maandag: 09:00 - 18:00
Dinsdag: 09:00 - 18:00
Woensdag: 09:00 - 18:00
Donderdag: 09:00 - 18:00
Vrijdag: 09:00 - 18:00
Zaterdag: 09:00 - 18:00

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen

1. Onze producten en gradaties
1.1 Waarom zijn jullie goedkoper dan andere telefoonaanbieders?

Wij kunnen onze producten voor scherpe prijzen aanbieden omdat wij:

1. Sterk (inter) nationaal inkopen.
2. Grote partijen in één keer kopen
3. Toestellen op kopen van bedrijven en particulieren.
4. Ons bedrijf is slim ingericht en kunnen daardoor besparen op personeelskosten, pandkosten en  overheadkosten. 

1.2 Waar komen alle toestellen vandaan?

Alle toestellen en producten die wij aanbieden kopen wij van bedrijven, particulieren, uit faillisementen of van de fabrikant. 

Alle toestellen en producten die wij aanbieden worden uitvoerig getest en gecontroleerd. Zodat ji altijd een 100% goed en werkend toestel koopt!

1.3 Product gradaties

Wat houden onze productgradaties in?

Gebruikte producten kunnen sporen van gebruik bevatten. De hoeveelheid sporen van gebruik delen wij in A, B of C GRADE.

A Grade
Een A Grade toestel is gelijk aan nieuw hier zitten GEEN gebruikerssporen op. 

B GRADE
Dit zijn onze meest verkochte toestellen
een B grade kan hele lichte gebruikersporen bevatten op de behuizing maar niet op het scherm! B GRADE toestellen zijn daarnaast ook voordeliger daarom verkopen wij deze ook het allermeeste. 

C GRADE
Deze toestellen kunnen flinke gebruikerssporen bevatten zoals krassen en beschadigingen. Op C GRADE krijg je extra hoge korting. Dus wil je een toestel kopen maar niet te veel betalen en maken een paar krassen of beschadigingen niet uit? Kijk dan zeker is naar een C GRADE toestel!

Wil je meer informatie over onze gradaties. Klik dan hier>

2. Bestellen en levering
2.1 Hoe plaats ik een bestelling?

Je kunt op onze webshop eenvoudig het toestel wat je wilt in je winkelwagen plaatsen en deze eenvoudig en veilig afrekenen.

Je bestelling kun je afhalen in onze winkel of wij verzenden hem gratis.

Mocht je er niet uitkomen dan staat onze klantenservice altijd voor jou klaar.

2.2 Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Veilig betalen staat bij ons hoog in het vaandel. Daarom bieden wij alleen veilige betaalmogelijkheden via een beveiligde SSL verbinding zoals:

- iDeal
- Klarna
- VISA/Mastercard
- Bancontact
- Apple Pay
- Google Pay 

2.3 Zijn er verzendkosten?

Er zijn geen verzendkosten!

2.4 Afhalen of bezorgen

Je kan jouw bestelling zowel afhalen of laten bezorgen. Tijdens het bestellen kan je hiervoor kiezen.

Je bestelling afhalen
Het afhalen kan bij ons in de winkel op afspraak. Neem hiervoor contact met ons op. 

Je bestelling laten verzenden
Dit is bij ons helemaal gratis!

2.5 Wie bezorgt mijn pakket?

Voor Nederland werken wij samen met PostNL. PostNL heeft namelijk een landelijk dekking. 

Elk pakket wordt verzekerd en met Track&Trace verzonden. Zo kan jij altijd je pakket volgen en is het altijd verzekerd!

3. Ruilen & retourneren
3.1 Herroepingsrecht

Voor elke aankoop uit onze webshop geldt een herroepingsrecht van 14 dagen lopend vanaf het moment van bestellen. Je mag zonder opgaaf van reden de aankoop ongedaan maken. 

Dit kan alleen als het product ongebruikt is en in de originele verpakking. Je bent zelf aansprakelijk voor de waardevermindering van een product zoals bij gesealde producten. Ook beschadigingen vallen hieronder.

We zullen bedrag binnen 14 dagen terug storten vanaf het moment dat wij het product(en) weer terug hebben ontvangen. 

3.2 Ruilen

Voldoet het geleverde product niet aan jouw verwachting? Dan verzoek wij jou om contact op te nemen met onze klantenservice

4. Garantie en klachten
4.1 Klachten

Wij vinden het erg vervelend als je een klacht hebt over onze producten of diensten. Daarom komen wij graag persoonlijk in contact met jou. Neem daarom contact op met onze klantenservice en dan hebben wij binnen 7 dagen een passende oplossing.